Kontakt mailowy:
the.spam.hunter@gmail.com

Skopiuj CSS
wtorek, 31 marca 2009

Dom Ohrensteina w narożniku ul. Stradom 27 i Dietla 42. Oczywiście od podwórka, bo od ulicy zna go każdy.

Już jakiś czas temu wyczaiłam to podwórko, ale bezsłoneczna szaro-bura pogoda nie sprzyjała. I w końcu nadszedł dzisiaj ten dzień :) Niestety nie udało mi sie sforsowac domofnu i dostać do środka.

*

I wnętrze bramy

 

poniedziałek, 30 marca 2009

Zdjęcia z kolejnego niedzielnego tematu konkursowego. Cały wpis jest tutaj.

Chciałabym zaznaczyć, że jestem niepowtarzalnym leniem i nigdy nie śpię na plecach. :)

Samo spanie traktuję jako nadrzędna forme życia i poświęcam mu większą połowę dnia ;) Krótko mówiąc mogę spać do oporu,do bólu niemalże. O godznach jednocyfrowych, to wogóle nie wstaję, bo po co - później jest cały długi dzień, z którym trzeba cos zrobić..

Uwielbiam też swoje sny, dzięki nim spanie ma sens i nie jest marnowaniem czasu, bo w takiej czy innej formie przeżywam przygody. Te senne o tyle są dobre, że nikt o nich nie wie i nie dowie się ;) A po przebudzeniu emocje są zupełnie jak prawdziwe. Najczęściej śnią mi sie ucieczki..

Poznałam już w swoim życiu dwóch prawdziwych milośników snu, tak więc pewnie musi nas być więcej na calym świecie. Wszystkich pozdrawiam. Zwykłe lenie także ;)

*

I kot - mój niedościgniony ideał lenistwa...

sobota, 28 marca 2009

Zdjęcia zrobione od strony Piekar. Od tej lepszej i bardziej widokowej strony ;)

tyniec1

tyniec1a

tyniec2a

tyniec2

Tartak i jego skład drewna zrobił na mnie ogromne wrażenie. Zapach ściętego drzewa i świeżość górskiego powietrza są niepowtarzalne.

tartak2

tartak1

tartak2a

tartak3

*

Zdjęcie dla ustalenia skali Wielkiego Wrażenia

tartakJa

czwartek, 26 marca 2009

To już kolejne "jaskółki" tegorocznej wiosny...

20:09, a_anielka , floral
Link Komentarze (3) »
środa, 25 marca 2009

Miało być w kolorze, ale nie będzie.
Wpis dedykowany PRL-owi, dzięki któremu niektóre firmy mają jeszcze biura na wynajem. W stanie niezmienionym od dziesięcioleci..

poniedziałek, 23 marca 2009

Wpis konkursowy "Człowiek" znajduje sie tutaj.

A to moja propozycja w kilku różnych kadrach. Zdjęcie zrobiłam na szybko z auta, ale dorobiona teoria brzmi: "nie pal papierosów, bo źle skończysz ;)"

 

Tagi: ludzie
13:30, a_anielka , ludzie
Link Komentarze (8) »
niedziela, 22 marca 2009

Wprowadzam do Fotoszoko nową kategorię: 4x4. Będą tu pewnie głównie zdjęcia z odkopywania auta, bo jak nie jest zakopane i jedzie, to tak rzuca w środku, że nie da się robić zdjęć.

Fotki zupełnie nie oddają klimatu wody w butach, zapadania się w błocie, poślizgów, bólu ramion i pleców, zimna i zmęczenia. Gdybym zdawała sobie sprawę z tego, że jazda w teren = jazda z łopatą inaczej podchodziłabym do zakupu terenówki... ;)

Nie ma to jak bliski kontakt z przyrodą i odrobina wysiłku fizycznego dla uczczenia Pierwszego Dnia Wiosny.

Wszystkie szczegóły dotyczące Naszych przygód w terenie opisane są tutaj.

piątek, 20 marca 2009

*

Skąd to? Stąd:

czwartek, 19 marca 2009

Szarość i burość oddaje klimat dzisiejszego smętnego dnia.

Włączyłam wczoraj statystyki dla bloga i padłam.

Ostatnio fotoszoko przezywa najazd turystów i radość moja nie ma granic, natomiast wczoraj padłam. Przetarłam oczy, ale nic to nie zmieniło - ilość wejść była przeogromna.

Drogą dedukcji odkryłam, że na stronie głównej gazeta.pl w dziale Ludzie piszą jest link do fotoszoko.

Nie wiem jak to się stało, czy to wybryk chaosu, czy boska interwencja, czy może komuś spodobały się moje zdjęcia. W każdym razie cieszę sie bardzo i mam nadzieję, że część tych przypadkowych gości zostanie na dłużej.

Tagi: fotoszoko
11:29, a_anielka , fotoszoko
Link Komentarze (10) »
środa, 18 marca 2009

Na polu jest jak w prawdziwym marcowym garncu - na zmianę słonko, śnieg i wiatr. Niestety najmniej w tej mieszance słonka, ale czasami udaje się je złapać.

[Teraz jak już siedzę w domu i się grzeję, to świeci cały czas :-/ ]

Stadion KS Korona, Krzemionki dz. XIII

wtorek, 17 marca 2009

Secesyjna karafka okuta brązem, wazon z porcelany. Wysokość 34cm, średnica podstawy 13.5cm, dość ciężka ;) Sygnowana na rok 1906. Dostałam ją w prezencie. :)

 
1 , 2